Arkiveret 16.11.13

Køb et trappetrins-certifikat

Det koster 500 kr – og støtter vedligeholdelsen af trappen samt andre aktiviteter i tilknytning til trappen.

Kontakt formand/sekretær på nakkehovedgrundejerforening@gmail.com

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mindeord

Bestyrelsen har med stor sorg modtaget meddelelsen om, at Jørgen Fredsted er død i en alt for tidlig alder. Han efterlader et stort savn, der rækker langt ud over familie og nærmeste venner.

Som suppleant til bestyrelsen gennem mange år har vi ikke kun trukket på Jørgens juridiske ekspertise, men også på hans evne til at se tingene fra forskellige sider og komme med pragmatiske løsninger. Dette har vi alle draget stor nytte af bl.a. ved revision af vores vedtægter og ved re-etableringen af trappen ved Fyret, hvor Jørgen har været en aktiv del af trappeudvalget.

Jørgens forældre byggede sommerhuset på Fyrvangen 25 i begyndelsen af 50'erne, og Jørgen var således en af vores "historiebærere", og han var altid mand for en god anekdote om de gamle dage.

Vores tanker går til Inge og den nærmeste familie.

Ære være Jørgen minde.

Bestyrelsen for Nakkehoved Grundejerforening

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Betaling af Kontingent 2013/2014

Generalforsamlingen fastsatte kontingentet til kr. 1000,-

Sidste frist den var den 1. august 2013

Der er stadig en del, der ikke har betalt - så skynd dig!

Nakkehoved Grundejerforening
Bank-konto i Danske Bank:

Reg. Nr. 3537 - Kontonummer: 3130163130

Ved overførslen er det vigtigt, at du opgiver navn samt adresse på Fyrvangen (FY) eller Lyshøjvangen (LY).