Referat den 2. august 2014

Tilstede: Steen, Camila, Erik, Jens, Michael, Jakob og Trine

Godkendelse af dagsorden:

Dagsordenen blev godkendt

Velkomst til nye bestyrelsesmedlemmer:

Formanden og de ”gamle” bestyrelsesmedlemmer bød velkommen til de nye bestyrelsesmedlemmer. Alle bestyrelsesmedlemmerne præsenterede sig.

Meddelelser fra formanden: Ingen meddelelser.

Tiltag efter generalforsamlingen:

Da der er flere nye medlemmer i bestyrelsen, foreslog formanden, at bestyrelsen holder et frokostseminar som en slags brainstorming-møde om bestyrelsens fremtidige arbejde.

Hjemmesiden trænger til en opdatering. Dette tages op til september.

Mødeprogram for det kommende år:

Formanden udarbejder et forslag og sender det rundt.

Eventuelt:

De hvide sten ved indgangen til Fyrvangen er blevet malet.

Bestyrelsen drøftede trappen og en eventuel fremtid for trappen. Trappeudvalget vil gerne udarbejde et forslag til at få genetableret trappen. Bestyrelsen vil drøfte et sådant forslag. Camila og Michael vil udarbejde en oversigt over, hvor mange af de penge, der er indsamlet til trappen, der rent faktisk er brugt på trappen, og om der dermed er et overskud. Det skal også indgå i oversigten, hvilke tilskud der er ydet af kommunen.

Michael konstaterede, at oprydningen efter ”Bodil” på stien op mod fyret langt fra er færdig. Steen vil kontakte Naturstyrelsen og forespørge til sagen.

Erik orienterede om status vedrørende træerne i hjørnet ved FY 19.

Erik orienterede om det planlagte arbejde for veje og stier.

Jakob opfordrede til, at bestyrelsen reviderer planen for, hvornår der skal ny asfalt på vejene – under hensyn til at vejene løbende bliver vedligeholdt. Hvis dette vedligeholdelsesarbejde fortsætter, kan vejene muligvis holde i 25 år endnu.

Erik orienterede om henvendelser til grundejere om hegn, der hænger for langt ud over vejen.

Ref. TB, FY 49