Referat den 6. april 2014

Søndag den 6. april 2014

Tilstede: Steen, Camila, Erik og Trine

Afbud: Peter

Godkendelse af dagsorden: Dagsordenen blev godkendt

Regnskab 2013/2014

Alle har betalt kontingent.

Ad driftsregnskab: Der er et udestående vedrørende Nykredit (formentlig gebyr). Steen følger op på dette, hvorefter Camila afslutter regnskabet. Vi har nu en ”toprentekonto”

Ad status: Det laves en statusopgørelse som tidligere år.

Plan for revision: Camila kontakter revisorerne og aftaler, hvornår det passer dem at revidere. Regnskabet i revideret stand skal foreligge i begyndelsen / medio maj. Steen / Camila sørger for opmærksomhed til revisorerne.

Generalforsamling:

Dato og sted: Afholdes den 22. juni 2014 kl. 9.00. Erik undersøger, om det er muligt at afholde generalforsamlingen på Fyrkroen, samt hvad kuvertprisen er (budget 5800 kr.). Ellers bliver det i Gillelejehallen.

Valg/genvalg til bestyrelsen: På valg: Formanden Steen (FY 21) og sekretær Trine (FY 49). Begge modtager genvalg. Endvidere er revisor Ketty (FY 41) og revisorsuppleant Vita (FY 16) på valg. Da Peter (FY 18) ikke ønsker at fortsætte i bestyrelsen, skal der vælges et nyt bestyrelsesmedlem (1 år).

Med henblik på valg af nye medlemmer:

Steen tager kontakt til Jens Ottosen-Støtt (LY 30). Erik kontakter Jakob (FY 31) og Ejvind (FY 20).

Steen spørger Ketty og Vita, om de modtager genvalg.

Trappen:

Opdatering. Steen orienterede om ansøgning om strandtrappe. Vi har endnu intet hørt.

Erik orienterede om trappeudvalgets store arbejde med at etablere en platform (lavet af det tømmer, der var).

Drøftelse af bestyrelsens involvering: Der er søgt om penge til projektering. Når vi har modtaget svar, drøfter bestyrelsen og trappeudvalget det videre forløb. Eventuelt nyt projekt skal forelægges på en generalforsamling.

Vejene:

Status for vejudvalgets arbejde: Der er blevet lavet nye hajtænder på FY. Der er i årets løb brugt 27.957,45 kr. (budget 30.000 kr.).  Vejudvalget har følgende prioritering: Brønddæksel FY og kantstabilisering 2 steder på FY. Vejudvalget vil derefter prioritere reparation / vedligeholdelse af stierne. Fyrvangen – græsrabat med vest: Erik orienterede om, hvad der er sket (eller ikke sket). Erik følger fortsat op.

Kommunikation:

Hjemmesiden – henvendelser: Ingen

Mailboks: Der har været mailkorrespondance med John Tyrrestrup, der har købt Fyrvangen 10, vedrørende raftehegn ud mod vej. Bestyrelsen er af den opfattelse, at der fortsat skal være levende hegn ud mod vejen. Formanden giver FY 10 besked.

Eventuelt: FY 7 og 10 skal have ryddet buskads ud mod vejen. Vejudvalget tager kontakt.