Dagsorden 2020

Generalforsamling

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling:

Søndag den 23. august 2020 kl. 9.00
Gillelejehallen, Møllestuen, Bøgebakken 19A, 3250 Gilleleje

Dagsorden

1. Valg af dirigent.
2. Formanden aflægger beretning.
3. Kassereren fremlægger regnskabet (se vedlagte reviderede regnskab).
4. Indkomne forslag:
Fra Troels Rotbøl-Simonsen, Lyshøjvangen 34A har bestyrelsen modtaget følgende forslag til behandling på generalforsamlingen:
Forandring af bomme på stier i grundejerforeningen.
Jeg vil bede om at generalforsamlingen drøfter muligheden for at forandre vores bomme i grundejerforeningen, så det bliver lettere at passere med barnevogne og cykler med barnestole på.

Om bommene helt kan undværes, må være en drøftelse, men en lille forandring kan i mine øjne også gøre sig for en løsning. Her tænker jeg for eksempel på en lille forhøjning af overliggerne så man lettere kan komme under bommene. Denne forandring vil kunne laves for et lille beløb og kræver ikke at der graves eller der skal støbes men er fuldt ud funktionsdygtig uden at gå på kompromis med den tydelige funktion at vise at man ankommer til en ny trafiksituation og skal være opmærksom.

5. Fremlæggelse af budget for 2020/2021 og fastsættelse af kontingent (se vedlagte bilag).
6. Valg af bestyrelsesmedlemmer
• Formand – bestyrelsen foreslår Steen Gyldendal-Melberg FY21 (modtager genvalg – 2 år)
• Sekretær - bestyrelsen foreslår Jens Ottosen-Støtt LY30 (modtager genvalg – 2 år)
7. Valg af bestyrelsessuppleanter
• Suppleant – bestyrelsen foreslår Michael Hogrefe FY61 (modtager genvalg – 2 år)
8. Valg af revisor
• Revisor – bestyrelsen foreslår John Bahr LY24 (modtager genvalg – 2 år)
9. Valg af revisorsuppleant
• Revisorsuppleant – bestyrelsen foreslår genvalg af Ejvind Gadmar FY20 (modtager genvalg – 1 år)

10. Eventuelt.

På gensyn – og husk at se løbende information på www.nakkehovedgrundejerforening.dk , herunder referater fra bestyrelsesmøder.

Mange hilsner fra bestyrelsen
– og på gensyn på generalforsamlingen.

Vedhæftet
- Årsregnskab 2019/2020