Dagsorden 2021

Nakkehoved Grundejerforening, 17. juni 2021

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling:

Søndag den 15. august 2021 kl. 9.00
Fyrkroen, Fyrvejen 29, 3250 Gilleleje

Dagsorden

1. Valg af dirigent.
2. Formanden aflægger beretning.
3. Kassereren fremlægger regnskabet (se vedlagte reviderede regnskab).
4. Indkomne forslag:
På foranledning af flere medlemmer vil bestyrelsen fremlægge forslag til en forbedring af internetforbindelsen i grundejerforeningen.
Det forventes, at generalforsamlingen giver en tilkendegivelse af i hvilken retning bestyrelsen skal arbejde – og senest på generalforsamlingen i 2022 kan fremsætte et beslutningsforslag.

5. Fremlæggelse af budget for 2020/2021 og fastsættelse af kontingent (se vedlagte bilag).
6. Valg af bestyrelsesmedlemmer
• Næstformand – bestyrelsen foreslår Erik Schlichting FY59 (modtager genvalg – 2 år)
• Kasserer - bestyrelsen foreslår John Tyrrestrup FY10 (modtager genvalg – 2 år)
7. Valg af bestyrelsessuppleanter