Indkaldelse 2012

Generalforsamling

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling:

Søndag den 17. juni 2012 kl. 9.00

Gillelejehallen, Bøgebakken 19, 3250 Gilleleje

Dagsorden:

1.

Valg af dirigent.

2.

Fremlæggelse af protokol.

3.

Formanden aflægger beretning.

4.

Kassereren fremlægger regnskabet (se vedlagte reviderede regnskab – 1 ark).

5.

Indkomne forslag

• Bestyrelsens forslag til vedtægtsændringer (genfremsættelse, se vedlagte bilag – 1 ark)

6.

Drøftelse af bestyrelsens oplæg vedrørende vores fællesarealer (de vedlagte bilag – 1 ark).

7.

Fremlæggelse af budget (se vedlagte bilag – 1 ark).

8.

Fastsættelse af kontingent.

9.

Valg af bestyrelsesmedlemmer

• Formand – bestyrelsen foreslår Steen Gyldendal-Melberg FY21 (modtager genvalg – 2 år)
  • Sekretær – bestyrelsen foreslår Trine Baumbach FY49 (modtager valg – 2 år)
  • Bestyrelsesmedlem – bestyrelsen foreslår Henrik Pedersen FY37 (modtager genvalg – 2 år)

10.

Valg af bestyrelsessuppleanter

• Suppleant – bestyrelsen foreslår Peter Herrestedt FY18 (modtager genvalg – 2 år)

11.

Valg af revisor

• Revisor – bestyrelsen foreslår Ketty Ansbæk FY41 (modtager genvalg – 2 år)

12.

Valg af revisorsuppleant

• Revisorsuppleant – bestyrelsen foreslår Vita Sindt FY16 (modtager genvalg – 1 år)

13.

Eventuelt.

Ad pkt. 5: Forslaget blev fremsat og drøftet på den ordinære generalforsamling i 2011. Her var under ¾ af medlemmerne til stede – og generalforsamlingen var derfor ikke beslutningsdygtig vedr. vedtægtsændringer. Denne generalforsamling er ny, og ifølge vedtægterne vil vedtægtsændringerne kunne vedtages hvis mindst ¾ af de fremmødte medlemmer stemmer for forslaget.

Bestyrelsen opfordrer alle medlemmer, der er forhindret i at møde på generalforsamlingen, til at videregive deres stemmeret ved hjælp af en fuldmagt (1 fuldmagt pr. husstand).

På gensyn – og husk løbende information på www.nakkehovedgrundejerforening.dk

Mange hilsner fra bestyrelsen