Mandag den 15. oktober 2012

Afbud: Jørgen og Peter

Godkendelse af dagsorden:

Dagsorden blev godkendt

Opfølgning på aktioner fra referatet fra 6. september 2012:

Ad tilskud fra kommune (2000 kr.): Regninger / dokumentation er indsendt til kommunen. Vi har ikke hørt noget endnu. Lise rykker for svar.

Ad beplantning og vedligeholdelse omkring trappen: Steen går videre med sagen.

Ad vejene (færdselssikkerheden): Steen kommunikerer med kommunen, men det synes ikke som om, at kommunen er indstillet på at foretage ændringer. Steen anmoder om et møde.

Ad vejudvalget / beskæring: Arbejdet er påbegyndt.

Ad ejerskab af vejene: Kommunen har bekræftet, at kommunen ikke ejer vejene. Kommunen er vejadministrator.

Ad domænenavn: Den tidligere formand har overdraget domænenavnet til grundejerforeningen. Steen står som registrant.

Trappen:

a) Skiltetekst: Teksten gøres kort aht. ”læsbarheden”. Trappeudvalget går videre med sagen, herunder udfærdigelse af skilte mv.

b) Fortegnelse over købere af certifikater: Der findes ikke en oversigt over, hvem der har købt hvilke trin. Trine laver en startliste, hvorefter bestyrelsen hjælper med at få den færdiggjort.

Vejene:

Opdateret plan for vedligeholdelse:

Vejudvalget har besigtiget vejene. Der er problemer med vand, særligt to steder. Endvidere er der problemer med kantstabiliseringen 7 steder på Fyrvangen og 5 steder på Lyshøjvangen. Nogle af disse kantskader er forårsaget af for stor slitage fra grundejerens side. Disse skader skal udbedres af de pågældende grundejere. Resten skal grundejerforeningen tage sig af. Vejudvalget går videre med projektet.

Økonomi:

a) Status for indbetaling af kontingenter: Der mangler kontingent fra 5 grundejere. Lise rykker.

b) Aktioner vedr. restancer: Lise og Steen udsender rykkerskrivelse.

Kommunikation:

a) Status for hjemmesiden: Steen og Hanne går i gang med at udforme hjemmesiden.

b) Relevant kommunikation på mailbox: Der har været kommunikation med kommunen.

Eventuelt:

Erik foreslog, at bestyrelsen udfærdiger en skrivelse til grundejere, der står for at skulle bygge, således at vejene ikke tager skade i forbindelse med byggeriet (med opfordring til at lægge byggeplader eller tilsvarende).

Næste bestyrelsesmøde hos Steen i Rungsted den 15, januar 2013 kl 18 til 21 (inkl. let anretning). Bemærk ændret mødetidspunkt.

Ref. TB, FY 49